El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera i el secretari d’Organització del BLOC i regidor a Silla Josep Melero, han visitat este matí el centre ocupacional Tola, ubicat en este municipi de l’Horta Sud i on els membres de la direcció de la institució han mostrat els treballs que es desenvolupen i les capacitats que adquirixen les persones que acudixen a treballar i a formar-se.
La visita s’ha fet pels tallers d’impremta, papereria, jardineria, restauració de mobles antics i fabricació de sabó artesanal i, a més a més, els dos dirigents valencianistes han mantingut una reunió amb un consell de representants dels usuaris, que han fet preguntes al voltant del món de la política, al mateix temps que han reclamat més atenció i implicació de la classe política per a integrar a les persones amb diferents capacitats en la societat. De fet, Morera ha rebut de mans d’estos joves un manifest, el qual ha anunciat que portarà a la comissió política de la Coalició Compromís “perquè estes reivindicacions tan justes estiguen dins del nostre programa electoral i siguen uns eixos de treball per a la propera legislatura perquè estes persones també són ciutadans que tenen drets i necessitats i la tasca dels polítics és garantir també el seu benestar”.

A l’eixida de la reunió, Morera ha declarat que Compromís defensarà l’impuls “d’una subvenció estable a tots els centres ocupacionals que incorporen en el treball a persones amb diferents capacitats i farem eixe gran impuls per a garantir el benestar d’estes persones i, el més important, cal estendre per més llocs el model del centre ocupacional Tola de Silla perquè és un exemple magnífic per a seguir”.

Per la seua banda, el regidor de BLOC de Silla, Josep Melero, ha declarat que la societat de Silla, “i també d’altres localitats de l’Horta Sud tenen un gran deute amb els grandíssims professionals que té el centre ocupacional Tola. El treball que fan dia a dia, amb la il·lusió que aporten i la dignificació que aconseguixen donar a totes les persones que són usuaris del centre mereix el total suport de la societat i de les administracions”. Melero ha aprofitat la visita per a felicitar als treballadors del centre i a les persones que estan al seu càrrec pel magnífic cartell de la Fira de Sant Sebastià que han dissenyat per a enguany i que és fruit del treball del taller d’estampació de paper del Tola.