Propostes i denúncies.

BLOC-EU Compromís pel Puig es caracteritza per la coherència en les seues propostes: diem el que defensarem. I no renunciem al nostre treball en la legislatura que ara acaba. SOM L’ÚNIC GRUP MUNICIPAL QUE SEMPRE HA TINGUT EL PUIG PER DAVANT DE TOT i que no ha canviat el seu vot segons d’on bufara el vent. Ara, alguns es presenten com a verges a l’ajuntament, com el PIdP o Coalició Valenciana, quan han tingut el govern en les seues màns i han treballat de valent per destruir el terme; com el PSOE, que no ha tingut problemes per pactar amb qui siga, menyspreant els seus votants (entreu a l’enllaç “Kramer contra Kramer”: el vídeo de campanya del mateix PSOE reconeix que al Puig han afavorit l’especulació urbanística); com el PP o Unió Valenciana, que no s’aclareixen entre ells: al pas actual, a les properes eleccions, tenim 5 o 6 partits més al Puig.

Míting el dia 24.

I ara, en plena campanya, fins i tot la Junta Electoral juga a favor del PP: han denegat al BLOC-EU l’ús de La Marina per al dia 24. L’ha concedida al PP. És més: ha concedit 3 dies, 3, al PP i NI UN, NI MIG NI CAP al BLOC-EU.

No ens callaran, però. El dia 24, a les 20:30, t’esperem. A La Marina, si estimen l’al·legació que hem presentat contra la distribució de locals públics, o al carrer si cal. Allí estarem.