747 és el nombre de persones que ens vau votar a les passades eleccions del 22 de maig. A totes i tots vosaltres: moltes gràcies!

Sou 747 veus que heu dit no al PPSOE i sí a una altra manera de fer política, més justa, constructiva i transparent.

Som conscients que el vostre és un vot plenament conscient i meditat. Ens heu votat gent que compartiu el mateix ideari polític que nosaltres i gent que senzillament ens heu preferit al desficaci que practiquen diàriament els partits tradicionals del Puig.

També sabem que hi ha persones que, tot i haver votat a d’altres partits, ens mireu amb simpatia i esperança com la formació que pot redreçar l’ajuntament del Puig.

Per tot això, la responsabilitat que la gent de Compromís pel Puig carreguem damunt les nostres esquenes és molt gran.

Als nostres votants, us diem que treballarem de valent perquè s’enorgulliu del vostre vot.

Que quan algú es queixe davant de vosaltres d’alguna malifeta perpetrada per algun dels partits majoritaris, pugau dir-li amb el pit ben ample que “Jo, a eixos, no els he votat, i tu?”.

I que quan aconseguim paralitzar una barbaritat de l’Ajuntament o fer realitat propostes beneficioses per al poble, pugau afirmar amb el cap ben alt: “Estos són els meus”.

Seguirem defensant, amb més força si cal, propostes com la creació d’VPO perquè la gent jove no emigre del poble, la instauració d’una borsa de treball municipal regida per criteris objectius i transparents, la creació de canals reals de participació ciutadana, mesures d’austeritat per sanejar els comptes municipals i plans per millorar i fer més justa l’economia local.

També vigilarem, més atentament si cap, l’acció del nou equip de govern, denunciant on calga els amiguismes, el malbaratament econòmic, l’especulació urbanística i totes les irregularitats que puguen cometre.

Per aconseguir-ho us demanem que a partir d’ara sigau els nostres ulls, les nostres oïdes i la nostra veu.

La democràcia no pot resumir-se en dipositar el vot cada quatre anys. Quan això ocorre, els polítics tenen barra lliure per fer i desfer el que els done la gana.

Afortunadament, una part del poble valencià comença a indignar-se front la corrupció, els polítics inoperants i els privilegis d’uns pocs.

Cal la pressió constant i vigilant de la ciutadania. Nosaltres sabem que des del 22 de maig no hi ha només 747 parells d’ulls que ens observen, sinó 8.893: els de tota la població del Puig. No us anem a fallar.