Joan Ribó, animal polític en el millor sentit del terme i candidat per Compromís a l’ajuntament de València, ha publicat un article al Levante-EMV de gran interés que reproduïm íntegrament.

Joan Ribó

Què trist seria anar a una sabateria i sols tindre dos models de sabates. O anar a la gelateria i que sols ens oferiren dos sabors de gelat. Doncs això és el que ens està plantejant el sistema, que vol dos únics partits, que al remat, acaben fent i actuant de la mateixa manera. Per això, Compromís. Perquè pensem que cal una oferta més àmplia, que calen més gustos, perquè no tot el món ni pensa ni actua igual. Afortunadament.
Nosaltres som el resultat de la unió de moltíssimes persones que volen fer política d´una manera diferent a la plantejada pels partits tradicionals. Sabem els problemes que tenen les persones. Sabem la dura situació de moltíssimes famílies i volem ajudar-los a passar la crisi que no han creat de la forma més ràpida possible. I això és possible, amb voluntat política, amb idees i ganes. I de tot això ens en sobra a Compromís. Cal que es gestionen els recursos públics amb trellat, posant l´administració al servei de la ciutadania i no de les grans empreses. Cal escoltar. Ens agrada més escoltar que parlar perquè nosaltres ens identifiquem més amb la gent del carrer que amb eixos grans dirigents que cobren molt, parlen massa i fan ben poc i per això, perquè som com tu, volem que tornes a il·lusionar-te i a creure a la política. Afortunadament tots no són iguals.

[youtube=http://youtu.be/1vAL0VFzbeI]